CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, September 28, 2009

Menjelang Hari Raya

Nie antara hasil kerja tangan aku sendiri....
Napa tak Percaya ke?
Sesungguhnyer pErcayala yer...
Antaranya:

ketupat Palas
Ramai orang cakap paling senang nak buat
tapi bagi aku yang agak tak berseni nie
Satu Kejayaan Besar ok
Seterusnya....


CornFlakes Madu
Ramai jugak orang cakap paling senang
tapi ramai Gak yang Puji sedap
dan banyak2 cornflakes Madu aku makan
Aku rasa aku punyer paling sedap (Puji diri sendiri)
Biskut nie setiap tahun ader...
Sapa yg dh biasa dtg, masuk umah aku sure carik balang cornflakes... hehehe
Jadi apa maknanya? Korang pikir la sendiri..
Seterusnya...

Jahit Manik...
Yang nie aku sebagai empunya Badan terkejut jugak
Tak sangka berjaya menyiapkan kerja yg remeh ini...
Syabas... Syabas..

Itu la antara air tgn 100% mzlieya...


0 comments: